2012. december 1., szombat

Mégegy pillanat eszmélete


– Nem tartott tovább öt percnél. Érted?

– Jól hallom, te most épp lelkesedsz? – Intek egyet, hogy hagyja a buta kérdéseket, és inkább figyeljen helyette.

– Csak mi ketten voltunk, és néma csend volt.

– Értem én, szóval, mint a föld alatt tizenöt méterrel.

– Viccelsz? Ez a csend, nem volt föld alatti, inkább... – habozok és beharapom a számat, amíg a megfelelő szavakat keresem.

– Te, tényleg lelkes vagy most.

– Sötét volt, kérte, hogy kapcsoljam le a lámpát, és csak ketten voltunk a csendben. – Kicsit le kellett hunynom a szemem, hogy visszaidézzem.

– Mosolyogsz. – Ő is óvatosan elmosolyodott. – Na, mondd már. Mi volt ott a sötétben?


Nem szeretném, hogy megments – mondtam elbizonytalanodva, mert nem láttam az arcát, minden mit belőle érzékeltem a halk légzése volt. Rövid szünet után éreztem, hogy nem fog válaszolni. Ültünk a párnák között, tisztes távolságban, de sosem voltunk még ilyen közel, legalábbis én így éreztem. – Fogalmad sincs, hogy miről beszélek, igaz? – Még egy hümmögést sem hallatott, csak a textilsusogás árulta el, hogy épp máshogy helyezkedik.

Gyere ide – mondta csendesen minden manír nélkül. Nem fecsegtem tovább, mert talán már így is túl sok felesleges dolgot mondtam. Feltérdeltem és közelebb másztam a hang irányába. Tapogatva akadtam rá a kezére, ami határozott volt és maga felé irányított.

Nem voltam benne biztos, hogy mit szeretne, csak húzott kicsit, irányított, és engedtem neki, hogy ezt tegye. A mellkasára húzott, én pedig hallgattam, ahogy ver a szíve. Arra a különös ütemre, amit mindenki dúdol kiskorában, amire kiskorodban annyiszor ringattak el téged is.

Nem mentelek meg. Csak veled leszek, akkor is ha azt hiszed, nincs szükséged rám. Mert mindig szeretni foglak.

– És ez jó? – kérdezte kissé kétkedve.

– Te nem hallottad a hangját akkor – mondtam lassan és csendesen.

– Akkor itt az ideje, hogy eldöntsd, hogy ragaszkodsz hozzá, vagy elengeded.

– Talán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése