2013. február 21., csütörtök

the way i love

Mindig, mindig a lelkemben él; nem mint valami gyönyörűség, hisz tudom, magam sem vagyok az, hanem mint saját lényem. Így hát ne beszélj arról, hogy leválunk egymástól; ez lehetetlen. (Bronte)

Nem tartozom most magyarázatokkal, úgy érzem ezegyszer senkinek sem. Nem vagyok halandóbb, mint a többi halandó, nem vagyok elveszettebb az elveszetteknél, nem vagyok rosszabb, mint mások, nem vagyok rosszabb, mint én magam. Keressek válaszokat, hogy miért? De miért? Hiszen olyan nyilvánvaló az, ahogy a kimondott szó téli párává formálódik és lecsapódik közöttünk. Kérdésed köszönöm, nem vagyok jól, biztos csak hisztizek, mondanád, de tényleg nem.

Sorolgatom magamban, hogy ez így nem jó, az úgy nem jó, meghallgatom, hogy milyen kis édesen elcseszet vagyok, hogy szükségem van az új arcokra, és akkor ott is van út. Most kell mennem és mindent felégetni, mert én is pótolható vagyok, mindenki az. Lenne kit szeretni, lenne kin túl lenni és én feloldódnék az ürességbe. Tisztán átlényegülnék valami könnyebbé, nem is tudom mivé. Nem szép az, amit adni tudok, a legalapvetőbb emberi dolgok is nehezek nekem, a mosolyom nem tud őszintétlen lenni. Szükségesm van arra, hogy szeressenek, hogy egy kicsi valaki megragadjon, megkínozzon, hogy érezzem már végre egyszer én is, hogy felemésztődjek, kicsit elégjek, kicsit ne legyek egyedül, mert persze lehet sorolni a dolgokat. De te sem tudod megmondani mikor ölelt meg utoljára egy anya, mikor döntöttek le értem egy falat, nekem mindig csak az egyedül hagyott faló marad, azzal a temérdek sok göröggel, akikre nincs szükségem, mert megint kijátszottak. Keresem mindenkiben, kétségbeesetten, tudva, hogy arrébb löknek. Akiben meg meglett volna, az nem lehet, mert nem lehet, mert az élet nem akarja, mert a világ nem akarja, mert meg kell felelni. Mindenkinek. Tökéletesen. Hogyha mégsem a szemedre vethessék, hogy ennyi volt, nekünk is csak egy hatalmas csalódás vagy. Köszöntem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése